ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΙΚΗΣ Ο Β. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ

«Αποφάσισα να είμαι υποψήφιος για Δήμαρχος του αγαπημένου μας Πειραιά. Του Πειραιά που αγαπώ, του Πειραιά του δικού σας, που με στηρίξατε και με αγαπήσατε όλα αυτά τα χρόνια, του Πειραιά της Κόρης μου Νόρας, του γιού μου Θανάση, των εγγονών μου Γιάννη και Βασίλη, και το δικό μου Πειραιά και της Κατερίνας.» Με αυτά τα λόγια ο Βασίλης Μιχαλολιάκος ανακοίνωσε την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου, την Υποψηφιότητά του για τη Δημαρχεία Πειραιά. Στην κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, από νωρίς είχαν αρχίσει να καταφθάσουν φίλοι και υποστηρικτές του Βασίλη Μιχαλολιάκου, αλλά και πολιτικά στελέχη του Πειραιά, νομαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, υποψήφιοι δήμαρχοι δήμων της νομαρχίας, εκπρόσωποι συλλόγων και ενώσεων και δεκάδες νεολαίοι.
Στην ομιλία του ο Βασ. Μιχαλολιάκος αποκάλυψε πως ενώ ήταν στο αυτοκίνητο με τη γυναίκα του καθ’οδόν για τον Ο.Λ.Π., δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από τον Αντώνη Σαμαρά. Εκτός από τις ευχές του, ο Πρόεδρος της Ν.Δ. τον ρώτησε και εάν προτίθεται να παραιτηθεί από τη Βουλευτική έδρα και εκείνος του αποκρίθηκε θετικά. Γιατί όπως εξήγησε θέλει να κάνει τον προεκλογικό του αγώνα απολύτως ελεύθερος. Ανακοίνωσε επίσης, πως αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά την ιδιότητά του και ως Γραμματέας Αυτοδιοίκησης της Νέας Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: