ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η τελετή παράδοσης – παραλαβής, μεταξύ του απερχόμενου Δημάρχου κ. Παναγιώτη Φασούλα και του νέου Δημάρχου Πειραιά κ. Βασιλείου Μιχαλολιάκου, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο απερχόμενος Δήμαρχος κ. Παναγιώτης Φασούλας, αφού συνεχάρη και ευχήθηκε καλή επιτυχία στον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο και το νέο Δημοτικό Συμβούλιο, αναφέρθηκε με πικρία στο ότι δεν ήταν υποψήφιος Δήμαρχος: «Δυστυχώς, στην εκλογική αυτή μάχη δεν είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω, λόγω των γνωστών συνθηκών και γεγονότων, και να έχω έτσι την ευκαιρία να κριθώ για το έργο και τις προτάσεις μου, για όσα θετικά υπήρξαν αυτή την τετραετία αλλά και για όσα λάθη και παραλείψεις έγιναν. Είναι φυσικό για το λόγο αυτό το έργο αυτής της τετραετίας να κριθεί από την ιστορία σε βάθος χρόνου και έχω την ελπίδα και την προσδοκία ότι η κρίση αυτή θα είναι αντικειμενική.»


Ο νέος Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλειος Μιχαλολιάκος, αναφερόμενος στον απερχόμενο Δήμαρχο είπε: «Οφείλω να πω ότι, εγώ τον Παναγιώτη Φασούλα τον αγαπώ και τον εκτιμώ. Υπηρέτησε τον Ελληνικό πολιτισμό, τον Ελληνικό αθλητισμό, την Εθνική Ελλάδος, το Θρύλο, τον Ολυμπιακό, τον Πειραιά. Είναι ένας Ολυμπιονίκης, και του οφείλουμε όλες οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, τον απαραίτητο σεβασμό, είναι ένα πρότυπο. Προσπάθησε να υπηρετήσει την πόλη της καρδιάς μας. Η σκληρή, στενή εξουσία των ηγετικών πυρήνων των κομμάτων δεν του επέτρεψε να κριθεί από τον Πειραϊκό λαό. Αυτό είναι μια αλήθεια. Και επιστρατεύτηκαν και οι γνωστές «πολιτικές καφετζούδες», όπως εγώ τις χαρακτηρίζω. Αγαπητέ Παναγιώτη, εγώ ευτύχισα να δω αυτές τις «πολιτικές καφετζούδες», να τις νικά ο Πειραϊκός λαός. Και εμένα τρίτο με ήθελαν, εκτός δημαρχιακού αξιώματος.»
Θετικά χαρακτηρίσθηκε από τους εργαζόμενους του δήμου, η αναφορά του δημάρχου σε αυτούς στην τελετή παράδοσης-παραλαβής. « Θα ήταν ατυχής παράλειψη, αν σε αυτές τις στιγμές, δεν έλεγα ένα μήνυμα για τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους στο Δήμο του Πειραιά. Θεωρούμε ότι είναι ο μεγάλος μας σύμμαχος. Δεν με ενδιαφέρουν και δεν θα επιτρέψω ποτέ σε κανέναν συνεργάτη μου να μου πει την κομματική του τοποθέτηση. Με ενδιαφέρει όμως, αυτή την συμμαχία μας, να την οργανώσουμε σε επίπεδο αρχών και αποτελεσματικότητας, με σεβασμό στα εργασιακά τους δικαιώματα και επίσης, με ιερή δέσμευση απέναντι στο κοινό μας καθήκον, στον Πειραϊκό λαό.
Τιμούμε τους εργαζόμενους, δεν τιμούμε αργόσχολους, όπου και εάν υπάρχουν. Και επίσης θέλω να τονίσω αυτές τις στιγμές ότι εμείς, η Δημοτική Αρχή μαζί με τους εργαζόμενους θέλουμε να έχουμε αποτελεσματικού τύπου συμμαχία με τους Δημότες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: