O Iωσήφ Βουράκης μας μιλά για τον Πειραιά!

O Ιωσήφ Βουράκης, Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά και Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, απαντά στις ερωτήσεις της εφημερίδας μας και μας παροτρύνει: ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ!

Ερ: Ποιά είναι η σχέση σας με τον Πειραιά;
Απ: Ο Πειραιάς είναι η πόλη που γεννήθηκα και ζω. Οι γονείς μου Πειραιώτες και αυτοί, με ρίζες από την Κρήτη, τη Μάνη και τον Πόρο, ανέπτυξαν την επιχείρηση μας στην πλατεία Πηγάδας με την οποία ασχολούμαι και εγώ σήμερα. Ένα κοσμηματοπωλείο που στηρίζεται και στηρίζει αυτή την πόλη εδώ και 60 χρόνια.

Ερ: Γιατί αξίζει να «ζήσουμε την πόλη μας»;
Απ: Ο Πειραιάς είναι η πόλη που από τα σπάργανά της έχουν αναδυθεί μεγάλοι άνθρωποι της τέχνης, του πολιτισμού, του αθλητισμού και της πολιτικής. Μια ιστορική πόλη που μέχρι και σήμερα κρατάει ζωντανά τα σημάδια του ιστορικού της βάθους. Με μια βόλτα στην Πειραϊκή, στον Προφήτη Ηλία και το Φάληρο, μπορείς να ξεχαστείς και να ξεφύγεις από την πίεση της καθημερινότητας, να χαλαρώσεις στα μοντέρνα καφέ του Δημοτικού Θεάτρου και να περάσεις το Κυριακάτικο απόγευμά σου δίπλα στη θάλασσα σε ένα από τα παραδοσιακά ταβερνάκια.

Ερ: Τον «περπατάτε» τον Πειραιά;
Απ: Ο Πειραιάς είναι μία πόλη που προσφέρεται για περπάτημα. Η μεγαλύτερη απόλαυσή μου, ειδικά όταν το επιτρέπει ο καιρός, είναι το περπάτημα κατά μήκος της παραλίας (Πειραϊκή, Πασαλιμάνι, Μικρολίμανο). Για τις μετακινήσεις μου προτιμώ να μην χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο καθώς αυτό μου δίνει τη δυνατότητα καθημερινά να συναντώ τον κόσμο και να μπορώ να έχω άμεση επαφή με τα προβλήματα της πόλης μας.

Ερ: Σε ποιό σημείο του Πειραιά έχετε την καλύτερη ανάμνηση σας;
Απ: Για εμένα που έχω μεγαλώσει στον Πειραιά, η κάθε γωνιά του είναι και μία ανάμνηση… Γυρίζοντας το χρόνο πίσω θυμάμαι τον εαυτό μου στα γήπεδο του Πορφύρα και του Φοίνικα, ξαναζώ τις Σαββατιάτικες βολές μου στο Πασαλιμάνι, τους βραδινούς περιπάτους μου με τον πατέρα μου στη Μαρίνα της Ζέας και το ατελείωτο τρέξιμο που κάναμε στο Σ.Ε.Φ.

Ερ: Τι θα διατηρούσατε ίδιο στον Πειραιά και τι θα αλλάζατε;
Απ: Ο Πειραιάς τα τελευταία χρόνια δυστυχώς αντιμετωπίζει πάρα πολλά προβλήματα με κυριότερο αυτό της καθαριότητας το κυκλοφοριακό, το παραεμπόριο, την έλλειψη πρασίνου. Προβλήματα που για να λυθούν θέλουν πάρα πολύ δουλειά, αλλά ακόμα περισσότερο θάρρος για καινοτόμες δράσεις. Παρ’όλα αυτά ο Πειραιάς με έναν μαγικό τρόπο μπορεί και διατηρεί το χρώμα του με τις γειτονιές του αλλά κυρίως οι Πειραιώτισσες και οι Πειραιώτες που διατηρούν την αυθεντικότητα τους και την ντομπροσύνη τους.

Ερ: Ποιό είναι το στέκι σας για καφέ και ποιο για φαΐ;
Απ: Το στέκι μου είναι ολόκληρος ο Πειραιάς. Τα ταβερνάκια στα Καμίνια και τα Μανιάτικα, τα καφέ της Ζέας, οι βόλτες στο Χατζηκυριάκειο. Μου αρέσει σε κάθε μου βόλτα να ανακαλύπτω και μια καινούργια γωνιά. Προσπαθώ να ανακαλύπτω και να στηρίζω κάθε νέα προσπάθεια που βελτιώνει την ψυχαγωγία στην πόλη μας. Ο Πειραιάς είναι το σπίτι μας και έτσι πρέπει να του φερόμαστε…

Δεν υπάρχουν σχόλια: