Ο Π. Ζερβουλάκος μιλάει για τον Πειραιά

O Παναγιώτης Ζερβουλάκος, Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά & Μέλος Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας Πειραιά, φιλοξενείται στην στήλη "Ζήσε την πόλη σου".

Ερ: Ποια είναι η σχέση σας με τον Πειραιά;
Απ: Ο Πειραιάς είναι η πόλη στην οποία γεννήθηκα ,μεγάλωσα και ζω μέχρι και σήμερα. Συγκεκριμένα κατοικώ στην Καλλίπολη, όπως και ο χώρος εργασίας μου είναι στον Πειραιά, καθώς είμαι προπονητής καλαθοσφαίρισης στο αντρικό τμήμα του συλλόγου ΑΣ Καστέλλας.

Ερ: Γιατί αξίζει να «ζήσουμε την πόλη μας»;
Απ: Αξίζει να ζούμε στον Πειραιά γιατί είναι μια ιστορική πόλη, με πανέμορφα μέρη, μία πόλη που κατακλύζεται από τη θάλασσα και εμπνέει κάθε στοιχείο του πολιτισμού.


Ερ: Τον «περπατάτε» τον Πειραιά;
Απ: Καθημερινά χρησιμοποιώ περισσότερο τα πόδια από ότι το αμάξι όταν πρόκειται να κινηθώ από το σπίτι μου στο κέντρο του Πειραιά. Αγαπημένη μου διαδρομή είναι από την Πειραϊκή στο Πασαλιμάνι και έπειτα στον πεζόδρομο της Σωτήρος, για να φτάσω στο κέντρο.


Ερ: Σε ποιό σημείο του Πειραιά έχετε την καλύτερη ανάμνηση σας;
Απ: Οι καλύτερες αναμνήσεις μου στον Πειραιά είναι στην Πειραϊκή, στο μέρος δηλαδή που ξεκίνησα τον αθλητισμό, πήγα σχολείο αλλά και που ως σήμερα είναι το στέκι μου για καφέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: