Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, συναντήθηκε με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μάκη Βορίδη και συζήτησαν τα έργα στρατηγικής σημασίας για το Δήμο Πειραιά. Στη συνάντηση συμμετείχαν και οι: Γιάννης Μαγκριώτης (Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων), Χρήστος Τσίτουρας (Πρόεδρος Αττικό-Μετρό) και Νίκος Ιωαννίδης (Πρόεδρος ΓΑΙΑ-ΟΣΕ), ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πειραιά Στέλιος Διαμαντίδης και οι σύμβουλοι του Δήμου Πειραιά Αντώνης Μήλλιας και Μιχάλης Γεωργιάκος.
Οι στρατηγικές παρεμβάσεις που πρότεινε ο Δήμος Πειραιά προς υλοποίηση είναι:
1. Η παρακαμπτήρια οδός Πειραιά, με υπογειοποίηση της οδικής κυκλοφορίας από το Φάληρο (ΣΕΦ) μέχρι τον Πειραιά και την Ακτή Κονδύλη προς Δραπετσώνα με δημιουργία εξόδων προς Άγιο Διονύσιο, οδό Πειραιά και κέντρο της πόλης και κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης στο ΣΕΦ, Άγιο Διονύσιο και Πύργο Πειραιά.
2. Η επιτάχυνση του έργου για Υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το Φάληρο ως τον τερματικό σταθμό στον Πειραιά (κεντρικός επιβατικός σταθμός Μητροπολιτικής εμβέλειας) και δημιουργία ενός πρόσθετου ενδιάμεσου σταθμού στα Καμίνια - Δημιουργία Σταθμού μετεπεβίβασης του ΣΕΦ.
3.Προτάθηκε η τροποποίηση της χάραξης του ΤΡΑΜ και η ανάπτυξη δικτύου ΤΡΑΜ ή άλλου μέσου ταχείας διέλευσης για την εξυπηρέτηση της πόλης του Πειραιά και της Λιμενικής Ζώνης - Επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς το Πέραμα.
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλιάκος, επανέλαβε τη θέση του ότι, είναι κατηγορηματικά αντίθετος με την κατασκευή Monorail στο λιμάνι του Πειραιά.
4. Παραχώρηση στο Δήμο των γραμμών του ΟΣΕ και του ακινήτου του παλαιού σταθμού του Αγίου Διονυσίου, κατά χρήση, νομή και κατοχή, με σκοπό τη δημιουργία αντίστοιχα ποδηλατοδρόμου και κοινωφελών εγκαταστάσεων στον τομέα του Πολιτισμού.
Από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπήρξε δέσμευση ότι θα εξετασθούν άμεσα όλες οι προτάσεις ώστε όσα έργα μπορούν να υλοποιηθούν να ξεκινήσουν το προσεχές χρονικό διάστημα.
Οι στρατηγικές παρεμβάσεις που πρότεινε ο Δήμος Πειραιά προς υλοποίηση είναι:
1. Η παρακαμπτήρια οδός Πειραιά, με υπογειοποίηση της οδικής κυκλοφορίας από το Φάληρο (ΣΕΦ) μέχρι τον Πειραιά και την Ακτή Κονδύλη προς Δραπετσώνα με δημιουργία εξόδων προς Άγιο Διονύσιο, οδό Πειραιά και κέντρο της πόλης και κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης στο ΣΕΦ, Άγιο Διονύσιο και Πύργο Πειραιά.
2. Η επιτάχυνση του έργου για Υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από το Φάληρο ως τον τερματικό σταθμό στον Πειραιά (κεντρικός επιβατικός σταθμός Μητροπολιτικής εμβέλειας) και δημιουργία ενός πρόσθετου ενδιάμεσου σταθμού στα Καμίνια - Δημιουργία Σταθμού μετεπεβίβασης του ΣΕΦ.
3.Προτάθηκε η τροποποίηση της χάραξης του ΤΡΑΜ και η ανάπτυξη δικτύου ΤΡΑΜ ή άλλου μέσου ταχείας διέλευσης για την εξυπηρέτηση της πόλης του Πειραιά και της Λιμενικής Ζώνης - Επέκταση της γραμμής ΤΡΑΜ προς το Πέραμα.
Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Βασίλης Μιχαλιάκος, επανέλαβε τη θέση του ότι, είναι κατηγορηματικά αντίθετος με την κατασκευή Monorail στο λιμάνι του Πειραιά.
4. Παραχώρηση στο Δήμο των γραμμών του ΟΣΕ και του ακινήτου του παλαιού σταθμού του Αγίου Διονυσίου, κατά χρήση, νομή και κατοχή, με σκοπό τη δημιουργία αντίστοιχα ποδηλατοδρόμου και κοινωφελών εγκαταστάσεων στον τομέα του Πολιτισμού.
Από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπήρξε δέσμευση ότι θα εξετασθούν άμεσα όλες οι προτάσεις ώστε όσα έργα μπορούν να υλοποιηθούν να ξεκινήσουν το προσεχές χρονικό διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου